Twilight-night 2

Sista Twilight-nighten för året var igår. Tyvärr har jag ju ingen bra kamera så jag kunde ta foton där. Vi gjorde i alla fall väskor, eller ja, vi tog väskor och målade och skrev på dem.


Detta blev min väskas "framsida"


Och denna dess "baksida"

Ni skulle sett de andras väskor... jag blev typ helt paff. Det var jättemånga som hade gjort superfina väskor!
Sedan var det lite utlottning och sista numret hon drog, var mitt, nr 16. Och jag blev VÄLDIGT chockad så jag typ skrek ut "Va?" Så jag fick tradingcards som jag gått och dreglat över (det var även därifrån jag fick texten till väskans "baksida") :P
Kahjo ska dock INTE titta! BLUNDA! Ni andra varsågoda...



... ja, ehe... :P
The wolf pack in all it's glory. Karaktärerna är, från vänster: Paul, Sam, Embry och Jared.
Vill ni se fler magar, men i lite mörkare grusigare verison (att ta foto med mobilen är inte jättelyckat) så klicka på bilden!


Kommentarer
Postat av: Zozzo

Vad snygg den blev! :D

2009-12-06 @ 17:09:46
Postat av: kj

haha, tack för varningen ;P



var ni indelade i lag eller varför står det team J på din väska?

2009-12-08 @ 20:01:16
Postat av: Cece

Eh... J, som i Jacob :P Hallå? Twilightfanset på där inne peta på karros huvud

2009-12-09 @ 20:24:29
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0