Stockholms liv

I dag anlände jag til Stockholm. Klockan var ett och redan då var jag trött. Nu är jag på gränsen till att somna men väntar på bror min.

Tror inte jag små ätit så mycket som jag gjort i dag på VÄLDIGT länge. Mackor, riskakor, muffins, vegetarisk buffé, pasta, tuggummi, ballerina och singoalla kaka. Jag skyller på att jag blev väckt fem i morse efter en natt jag vaknat ochsomnat om vartvarannat.

Det var ändå väldigt kul att träffa Veronica, fast det blev så kort och så. Får helt enkelt göra om det snart.

Idag har jag inte bara anlänt till Stockholm, jag har även fått en guidad visning av Riksdagshuset. Ska sno Kahjos bilder av det hela sen! ^^

Och i morgon? Jag tror jag övertalat Kahjo att gå på Gamla stan, även om vi kanske borde ta oss till NK och in till centrum och kolla runt där, men det är liksom Gamla stan jag gillar verkligen det där :D


Kommentarer
Postat av: kj

och vet du vad jag gillade mest med gamla stan? BEN & JERRY! ;D;D

2009-08-21 @ 20:45:45
Postat av: Cece

X'''D Förvånar mig inte alls. Jo åh... så många smaker... mmm dregla

2009-08-22 @ 09:10:48
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0