To be Ernest X'''D

Jag gjorde precis melodikrysset själv O_O
Kan väl erkänna att det var ganska många blanka rutor, och många ifyllda för att jag hade tillgång till internet på min mobil... ehe...  Jag tror däremot jag kunde en som jag blev stolt över att jag kunde. Visste inte orkestern dock, men kände igen låtförfattaren på grund av texten! Hihi... jag börjar bli musiknörd :P

Sedan så har jag kommit på att jag typ måste bli Twilight-nörd. För andra gången har en bibliotekarie fått för sig att jag är insatt i Twilight...

Vad mer? Inget egentligen, för jag glömde det jag hade tänkt tillägna ett helt inlägg åt, kommer bara ihåg att jag kom på något igår innan jag föll in i skön sömn.



Ernest Hemingway, 1918, ser inte så dålig ut som 19-åring ;)

Jag ska förresten få ihop en redovisning på 20min om Ernest Hemingway den här helgen... det kan bli... intressant. Visserligen ser jag visst ut att "trivas" när jag står inför en klass och prata. Det gör jag väl visserligen, i alla fall efteråt. Finns dock inget värre än att behöva stå där framme medan alla ska säga positiva och negativa saker och sedan att man själv ska ge sig själv feedback, jag kan inte tänka klart därframme! Mitt huvud är så fullt med adrenalin att jag är hög och halvtborta!


Dagens citat:

All good books have one thing in common - they are truer than if they had really happened.

- Ernest Hemingway


(Och ja, jag tycker min rubrik är jättebra!)

Kommentarer
Postat av: Karin

VIlken fin bild på honom!

Och så sant så, han var en riktig heting då. Det trodde man fan inte!



Ha en fin helg Cece!

Love Karin

2009-09-05 @ 21:11:51
Postat av: Cece

Hahaha, du kollade inte mycket på huvudet eller hur? ;)



Desamma

2009-09-06 @ 09:48:04
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0