En Ubuntu-cola dag!

Nu var det några dagar sen jag skrev och har egentligen en massa som jag vill få ur mig, men som nu får stanna kvar innuti.

Igår var jag för första gången på 035, inte lika omgjort som jag hade trott, men det är jättebra att det skapas ett så stort ungdomshus i centrum! Och fikan är jättebillig + att de hade ubuntu-cola :D


Inte taget igår, men får representera känslan!

Jag var även ute på promenad igår i det härliga vädret med Kahjo och det var underbart. Det är perfekt sysselsättning när man ska prata och gå runt och kolla på naturen och skrämmas av småfåglar som fejkar sjukdom/skada. Tror fortfarande den satt där och väntade på att en katt skulle komma så alla småfåglar kunde ge sig på den!

Sesam, det var ju sesam igår också! Ehe... hade jag skrivit något bra så hade jag lagt upp det, men igår satt jag verkligen bara där och kunde inte få ur mig nåt och det första jag skrev *rysa*. Nej jag började faktiskt undra vad jag gjorde där...

Annars händer det inte så mycket, idag tänkte jag väl vara skabbig, plugga och göra scones med lemoncurd med Kahjo... scoooones... mmmm.... med lemoncurd... *dregla*
Och försöka att inte tänka, inte tänka! och hålla på med farmville! :D

Dagens citat:
People seldom do what they believe in. They do what is convenient, then repent.
- Bob Dylan



Kommentarer
Postat av: kj

HAHAHAHAHAHAHA x'D x'D

Jag tror fortfarande att den var självmordsbenägen men bangade i sista sekund.

2009-09-21 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0