Dagens plan! - vad hände?

Så vad har jag gjort idag?


1. Skriva en presentation av en föreläsare + avtackning (nästan klar nu)
2. Prata med svåråtkomliga Steffi om Twilight-nights! Det börjar bli knappt nu!!! - check (nu ska det bara planeras!)
3. Försöka få kontakt med ADM - check (problemet är att en annan hävdar att hon är min projekthandledare!)
4. Försöka skicka religionläxan till läraren - check
5. Försöka inte tänka på annat - helt hopplöst
6. Kolla upp bokmässan/praktik/Schwerin (det sistnämnda ska jag och min mamma till för att kolla på hennes idol Melanie, som faktiskt är riktigt bra!)
7. Titta på CSI NY
(och om jag får tid över, 8. Plugga matte! men det blir nog morgondagens sysselsättning)

Så resten av tiden, ja... msn? farmville? Ja... och så, har jag kollat mycket klipp med Melanie inför min Melanie-special här på bloggen. Kommer fortsätta strycka saker här medan kvällen lider mot sitt slut.


Dagens citat:

Some people are afraid of what they might find if they try to analyze themselves too much, but you have to crawl into your wounds to discover where your fears are. Once the bleeding starts, the cleansing can begin.

- Tori Amos


Kommentarer
Postat av: Steph

Haha sådana lister får en att må bra när man får kryssa över saker, eller hur :D? Well done my friend!

2009-09-21 @ 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0