Skolveckan

Denna veckan har varit lite speciell på flera sätt. Jag var på Ki-box i tisdags som var kul, men jag blev trött efter uppvärmningen.
Sedan på onsdagen var det skriftligt nationellt prov i Svenska B och sedan på kvällen var det studentfest. Temat var sport (idétorka?), så jag kom klädd som en schackspelare. Det var en rolig kväll med underhållande och intressanta konversationer i början och dans i slutet. Dagen efter var jag däremot trött, trots detta kände jag att jag verkligen lyckades bra med gruppredovisningen även om jag kunnat göra bättre.
Och idag, ja, fick svininfluensasprutan, och nej jag dog inte, jag svimmade inte ens, nu ömmar armen lite och innan hade jag lite svettningar, men det har gått bra :) Även stolt över en jag gick med som var rädd för sprutor, att hon vågade sätta sig där och hur hon ändå höll sig samman, och för henne gjorde det inte ont alls heller! Jättebra! :D

Utöver det jag nämnt har jag också haft en massa skolarbete att göra. Har fortfarande en del. Känner att jag inte hinner med längre. Skrivit upp mig på bostadslistor och varit duktig, men helt missat mitt projektarbete och att ringa en körskola :(
Jag verkar helt enkelt få skriva fler lappar till mig själv!

Nästa vecka börjar praktiken, själv har jag inte haft någon kontakt med mina handledare, men antar att jag får ringa på måndag och börja göra upp när jag ska komma in och hur mitt schema ska se ut och så...
Inte jättepepp, för jag är inte så bra på att arbeta. Att gå i skola verkar vara min största talang, lite sorgligt, men till stordel sant :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0