Riktigt fruntimmersyssla

Nu är byrån klar och jag med... Jag är jättetrött, i huvudet och kroppen och jag är varm, svettig och blääh! Fast hihi... jag är nog mest bara lite fånigt glad. Men jag har bygt något med mina händer! Okej jag har satt ihop något efter en IKEA-manual, men ändå :P

Åh den är så fin! Titta bara på den!
Den helt underbara byrån i ek! :D

Erkänn att ni vill ha den, men den är bara min, MIN! Visserligen har väl flera tusen runt om i världen likadana, men inte samma... mwhahahahah! Min monteringsfle gör min byrå speciell! :D

Så här såg det ut under processen, sedan ett foto på min hand, som faktiskt var rödflammig!


Så, nu ska jag väl typ dö lite framför tv:n och hoppas på mat. Sedan får jag väl... städa... och kankse fortsätta med mina jeans JA! :D

Kommentarer
Postat av: kj

jag tycker det var grymt gjort att du byggde den själv! Min pappa byggde nämligen min ^^ (ifs var jag bara 13 när jag skaffade den :P) ((och nu tänker jag fan inte skicka en enda kommentar till för jag får bara upp en massa felmeddelanden ò.ó))

2009-07-26 @ 17:20:28
Postat av: Anonym

NÄ NU! Min kommentar kom inte ens med!!! Fan ta internethelvetet! >:@

2009-07-26 @ 17:23:40
Postat av: kj

men hallå??? jag fattar ingenting. kapitulerar, adjöss

2009-07-26 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0