Pater peccavi

Rubriken betyder "Fader jag har syndat" på latin. Man använder det man kan, eller lär sig det man bör kunna?

Jag gick in på Facebook, igår. Jag vet jag som varit in där på flera dagar och så. Ja, gick jag in där. Det var visserligen av en orsak. Ingen bra orsak, eller den var ju giltig, men ja, det var inte bra för mig.
Det var bra att jag fick lite sällskap sen för att skingra tankarna. Usch, tankar, hjärna, dagdrömmeri är ibland det bästa jag har och ibland det värsta!

Aja. Något kul...



Jag har köpt T-shirts med ingen annan än Freddie Mercury på! De är jättesnygga och de kommer bli en del av min 'look' till hösten :P
Det står "Radio Ga Ga-F. Mercury" på dem. Jag hoppas det inte har en dold betydelse som jag inte vet om. Man blir ju lite tveksam när det även finns en t-shirt där det står "James Bong" Hade det stått "James Bond" hade jag sååå köpt den!

Nu är jag förresten på jakt efter en massa t-shirts med tryck på. Hade inte skadat med en med Jokern, Snape, en till med Dylan och säkert några fler! Sedan behövs massa andra. Jobbigt att de snygga bara finns för män. Alla med kvinnligt kön vill inte ha rosa tryck eller hjärtan på t-shirtsen. Jag vill ha fina med Jokern på!

Ja så jag antar att pengarna jag har nu snart kommer vara borta...

Kommentarer
Postat av: Stephanie

T-shirtarna var väldigt fina =)

2009-07-21 @ 01:48:02
Postat av: Karin

Håller med Steph! De var riktigt coola! Vart köpte du dem någonstans? :-)

2009-07-22 @ 10:46:49
Postat av: Cece

De är köpta på en utförsäljningsbutik på Eurostop. Fanns MASSOR av t-shirts. Så klart alla på Herr-avdelningen :P

2009-07-22 @ 16:59:20
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0