Tantförföljelse och bloooood

O_O

Jag tror jag är förföljd. Eller är det en ren slump att den "brunhåriga" av de glada vänninorna hade samma skratt som en av tanterna som väsnades på tåget. Jag tror nästan att det kan ha varit samma person! Det skar sig i alla fall i öronen båda gångerna och jag kollade ju vem så skrattade så hemskt på tåget, och hon såg i alla fall liknande ut.
Det är väl bra att de skrattar och har kul, men om deras enda skämt är "Ny påstigna! Ny påstigna" och prataom hur "rädd" konduktören verkat för dem som de inte drar 1-3 gånger, utan mer som 10, så tillåter jag mig att störas ganska rejält.  De tanterna på tåget var inget att leka med, de var nog ganska berusade, det var typ en som verkade ganska nykter, de andra undrar jag hur de kom på tåget.


Idag har jag tagit blodtester, och mitt blodvärde är bra, och samma med blodtryck. Nu vet jag ju inte om mina blodprov är bra, men får väl hoppas på att det inte döljer sig några blodsjukdomar där! :)
Åh! Och visserligen blev jag nervös när hon skulle ta blodbrov från armvecket, men det gick bra, igen! Jag kunde till och med titta på när mitt blod sipprade ut i ett provrör. Tror jag är redo för att ge bort 4,5dl blod (och inte 4,5 l som jag först råkade säga till min pappa och bror... ehe... det är vad man har i kroppen ;) ). Saken är att jag inte får ge blod förrän i April, hade ju tagit hål i öronen och då måste man vänta i 6 månader...


Och övriga notiser
-Psykologi hemtentan gick jätte bra, vilken boost alltså!
-Matteprovet var ett helvete, och drog det roliga med dagen med sig ner
- Har förhoppningsvis kommit ur månadens deppdag nu :)
- Studentfest imorgon och jag vet inte hur jag ska vara klädd. Temat: Crazy Christmas

Kommentarer
Postat av: Zeinab

uppdatera! :D

ps. det var länge sen! hur har du det? :)

2010-01-16 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0