Sjuk

Min dag har i stort sett gått ut på att ligga och försöka andas, på en soffa till olika filmer och tvinga mig halv sitta för att kunna klunka ner vatten och dragit filten tätt omkring mig för att i nästa stund sparka undan eländet. Jag har alltså varit sjuk. Eller egentligen har jag bara haft ont i halsen och varit trött, men första skolveckan börjar imorgon och jag vill gärna orka med den. Så jag tog en slödag.

Så om ni inte förstod det så vaknade jag alltså upp i morse och hade ont i halsen. Så min "sockerfria vecka" som jag bröt från igår, bröt jag idag igen när jag åt en jätteportion italiensk glass från Riccardo, sjukt god som vanligt! Fast jag åt faktiskt sallad till lunch igen, och pizza som kvällsmat, men jaja.

Sen börjar jag bli lite irriterad. Jag har börjat gilla Brolle Jr och lyssnar mycket på hans två av hans populäraste låtar (på Spotify), det enda är att jag helst inte vill höra tredje låten där på listan, vilket ibland händer eftersom jag inte alltid är så koncentrerad på musiken som spelas. Det är en fin låt, men ja, jag och den låten har nog ett ganska speciellt förhållande... vilket nog vissa av er förstår :P

Oj filmen börjar nog nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan ju lägga de låtarna du vill lyssna på i en "favoritermapp" och lyssna på låtarna i mappen så slipper du den låten du inte gillar :)

2009-08-24 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0