Skrivarlägret

Ja, nu var det länge sedan jag skrev på ett tangentbord. Tack att det är som att lära sig cykla så att det sitter i. Okej jag har väl egentligen varit utan en dator i 3½ dag. Lite deprimerande faktiskt. Jag är verkligen datorberoende.

Jag har i alla fall haft bättre saker för mig. Jag sitter här i en datorsal och har precis gjort klart en övnings dialog och började lite på en novell, men kom först på att jag ska upp och visa dialogen för Katarina, vår skrivledare som är en känd ungdomsromansförfattare. Hon är riktgit duktig. Slukade Syskonkärlek de två första dagarna och läser nu Hur kär får man bli? Det känns riktigt lyxigt faktiskt.

Sedan är det ju bara positivt att alla andra på lägret är jättesnälla och gulliga och skriver bra!

Idag var jag dessutom med i en tidning :P

Men aja, jag får skriva mer och utförligare sen, jag ska som sagt gå och visa min dialog och få tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0