Queen!

Jag lyssnar på Queen, blev uttråkad av alla sorgliga kärlekslåtar jag satt och lyssnade på och deppade till. Man ska inte lyssna på sånt så länge! Även om låtarna är jättebra. Queen är bättre.
Ny lyssnar jag på Live at Montreal, jag har bara hört två låtar än så jag kan inte uttala mg om den skivan. Annars är "A day at the races" en helt klar favorit för mig!


Vad händer mer? Jo jag som var så trött så jag somnade till Djungel-George kunde nu inte sova när jag gick och la mig vid elva så nu sitter jag här och försöker bli trött. Imorgon, eller om man ska vara noga, idag, ska jag packa till skrivarlägret, kolla så utemöblerna faktiskt är som de ska, tvätta, beställa biljetter till Stockholm och jag ska nog försöka äta lunch eller i alla fall åka och hälsa på min farmor. Det var väl det.



PS. Det går tyvärr inte för mig att få upp några bilder, annars var det meningen att ni skulle få en bild med Queen-tema, föreställ er en bild från videon Bohemian Rhapsody, eller I'm going slightly mad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0