Hemma igen

Nu har jag varit hemma i mer ett dygn och känner mig äntligen kapabel till att skriva något på bloggen. (Jag har nämligen varit trött och känt att det varit helt okej och ta en slö dag så här med inte långt kvar till skolan drar igång)

Jag har märkt att jag har en hemsk ovana med att klia mig själv i ansiktet. Igårkväll kliade jag hål på min näsa så det började blöda, och sedan dess har jag kliat upp samma sår om och om igen och jag gillar det verkligen inte. Jag får väl sluta klia mig i ansiktet, men det är svårt.

Idag har jag ändå varit lite duktig, hjälpte min mamma plantera blommor på framsidan och har faktiskt skrivit lite (lägg märke till LITE), men mestadels kollat på Pushing Daisies, det verkar faktiskt vara en riktigt bra serie. Jag gillar berättandet av det hela. Plus att det är bra upplagt för att bli kul och spännande. Huvudpersonen är nämligen en kille som genom att röra vid en död person/annat djur/växt kan väcka den till liv, men rör den personen/ett annat djur/växten en till gång så dör den för alltid och är någon väckt från döden mer än en minut så dör någon/något annat.
Jag gillar serien i alla fall! :D
   Sedan tvingade Hannis Pannis mig att börja se på Doctor Who för det passar mig "perfekt", visst.


Klicka på bilden och hamna på deras IMDb sida

Nu väntar jag förresten på att filmen Serial Mom ska börja, har velat se den länge nu, så det blir nog inte så mycket läst av Som om ingenting (av Katarina von Bredow ^_^ ) ikväll, visserligen har jag ju inte så mycket kvar av den nu, hehe...

Åh! -M-s cd väntade på mig när jag kom hem från Stockholm! Det gjorde mig glad :D Jag förstår verkligen inte att inte fler uppskattar honom, han är väldigt duktig! Jag fick visst en dvd också till, som typ visar hur han spelar in sin musik, jag vet inte riktigt för jag han vara se typ en minut och allt jag såg var att han sjöng in i en plasthink. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0