Förvirrande

Gaaah. Tankarna håller på att förstöra mig, hur gör man för att inte tänka?
Man går i alla fall inte runt i huset och sträcker på benen
Man tittar inte på film där man kan ta några sekunder och tänka på annat
Man går inte på toa eller på något annat sätt lämnar datorn

Problemet är bara att jag dricker RIKTIGT mycket vatten. Vet inte om det är för att jag behöver dricka mycket, eller om det just är för att få lite tid att tänka medan jag går och fyller på vattenglaset (som jag precis gick upp och ställde i från mig). Bonusen därtill ligger i att jag måste gå på toa.
Aja, filmen är i alla fall slut nu och nu ska jag sitta vid datorn och försöka komma på något kreativt att tänka på om jag ska tänka alls, vilket jag nog måste, jag verkar inte kunnat göra annat.

Så problemet är väl inte att tänka, men att tänka på fel saker. Tyvärr har jag problem att tänka på rätt saker och ett beroende av att gå runt i mitt hus! XD

Nej imorgon ska jag väl sysselsätta mig igen, känns bara konstigt, jag brukar gilla att vara lite ensam, men nu klarar jag nästan inte av det. Är ingen jag vill prata med inne på msn och det brukar det ändå vara, men ibland inte... och ibland är det lite inaktivt där, nämner inga namn, men ni kan alla känna er träffade (inklusive mig själv... ehe). Så nu vet jag inte... Jag vet faktiskt inte, jag blir förvirrad.

Mina känslor är kopplade till mina tankar och nu börjar de vackla. Vilket känns skumt. Vill jag verkligen det?

Min hårbotten kliar förresten jättemycket, jag vet, intressant, men det har den gjort trots att jag tvättat det. Antar att jag får tar skamset mycket schampoo imorgon i tre omgångar.

Har jag förresten sagt att jag saknar Filmkunskapen? Jag har seriöst funderat på om inte filmkunskaps-läraren har ledigt då jag har en stor håla så jag kan tvinga honom ha filmkunskap då. Jag kan säkert fixa ihop tillräckligt med elever, problemet är väl att hålet ändå inte är två timmar långt, utan typ 1-1½. Men JAG VILL! Nu måste jag ju typ hitta en kurs på något lov eller på något studieförbund.

Bra distration... nu ska jag vara creepy och kolla lärarens schema X'''D Men vill bara försäkra mig om att det inte finns en chans att han kan ha det då!

Sedan borde jag väl sova. En sysslolös men avslappnande fredag och imorgon är det Melodikrysset och jag ska känna mig som 50 men bara kunna svara på frågorna för filmnördar som börjar hänga med i musiksvängarna X'''D

Tuddelo!

Kommentarer
Postat av: kj

om du vill dela alla de där tankarna så har jag faktiskt en telefon :)

2009-08-24 @ 13:28:46
Postat av: Cece

hahaha... awww, tack. Problemet är att de kommer ja, som man ser när inlägget var publicerat, vid tolv på natten... Du skulle typ döda mig om jag ringde dig då... eller din mamma O_O

2009-08-24 @ 18:21:45
URL: http://parvadux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0