Första dagen i skolan som trea

Ja du... Det var inte så speciellt. Alla samhällsettor stod så klart med cyklarna utanför stora entrén och väntade på att få börja cykla. Jag tog mig med sällskap in och satte sig och lyssnade på rektorn. Fick sedan sitta i ett litet klassrum och kolla igenom listor, skriva på listor. Gå och säga till SYV:en att några kurser var fel och att jag kollat upp om jag kunde ha Latin B och att det verkar funka med mitt schema så jag ville ha det uppskrivet.


Har lite huvudvärk på grund av vätskebrist som inte verkar vilja bli bättre.
Såg förresten Singin' in the rain i dag, blöev faktiskt lite besviken även om filmen var bra, hade förväntat mig nåt mer, och kanske inte tio minuter långa uppträdande mitt i allt. Nu letar jag dessutom Trainspotting, fattar inte vart den kan ha tagit vägen och huvudvärken gör det jobbigt att springa runt och leta så mycket :(

Såg inte det jag ville inte vilja se och därför blev lättad av att inte få se även om min vilja att inte vilja inte var lika stor som viljan att vilket gjorde att jag förutom att känna en lättnad även blev lite besviken. I morgon får jag väl försöka att inte vilja se igen medan jag ständigt vänder och vrider på huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0