Borde, ta tillbaka, klagan

Jag borde egentligen ligga och läsa i The Dark Tower: Gunslinger, men känner inte riktigt för att sova än, men kommer nog ändå. Jag tjänar inget på att sitta uppe heller, finns inget att göra.

Och direkt till anledning nummer 1 att jag inte ska göra saker jag inte är van vid på morgonen.
1. Jag kan spilla ut nästan all nagelack ur en nagellacksflaska när jag med andra handen penslar försiktigt och lite nagellack på mina jeans *suck*

I skolan verkade människor lite räddare än igår, vilket var lite konstigt, för idag hade jag ju handdesinfektionsmedel med mig! Aja, kan förstå det lite, men jag orkar verkligen inte vara hemma, speciellt inte nu.

Jag kan härmed ta tillbaka det mesta av det glada från mina andra inlägg. Tankarna, tillbaka. Känslorna, tillbaka. Deppigheten, tillbaka (för tillfället). Nu ska jag försöka hitta på saker att göra all lediga minuter. Har plugg nu, så jag borde väl göra det, men då sitter man ju ändå här vid datorn ensam igen.

Ja, ni vill väl inte höra på det, men jag vill skriva det, visserligen är det inte SÅ många som läser heller så det känns ganska lugnt :P

Jag är förresten trött på datorn rent allmänt, allt är tråkigt, finns inget att göra. Bara skriva blogginlägg och hoppas att någon jag kan snacka med är inne på msn, vilket inte är ofta, vilket är konstigt för det är nästan alltid någon inne, men jag snackar inte med så många ändå. Många blir det krystat med... plus att det verkar enkelt att tröttna på mig, förståeligt...

Happ, men ska väl bli kul att komma till skolan imorgon i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0